Mailing Vs. PPC : The Internet Pirates

Mailing Vs. PPC

מבלי ללכת סחור סחור, הנה הדעה שלנו בנוגע לדרכי השיווק הבאות:

Email Marketing Vs. PPC

בשורה אחת:

Email Marketing  היא דרך השיווק שאין לה עוררין.

PPC היא דרך שפשוט תגרום לכם להבין אחרי שנה שנתיים של עבודה קשה, שפרט לכך שיש לכם "הרבה ידע" בנושא PPC אין לכם כלום. ואגב, גם אותו "ידע" לא שווה הרבה לנוכח העבודה שמנועי החיפוש כל הזמן מחדשים ומשנים את פלטפורומות החיפוש עליהן.

אנחנו בכלל לא ניגע בנושא SEO או גרוע מכך, SNO או SMO. אלו בכלל קשקושים לכל מיני כאלה שבאים לבלבל את המוח ושמים את כספם על קרן הצבי, או בשמה האמיתי, קרן גוגל.

כל מי שבונה את העסק שלו על בסיס עסק אחר, ולא שוק, מגיע לו שיפסיד את כספו בשל טפשותו.

בשורה התחתונה, אחרי הרבה מאוד שנים של עיסוק בתחום אנחנו יכולים להגיד לכם שמיילינג, זו דרך השיווק הבלתי מעורערת והטובה מכל דרכי השיווק האחרות.

בקיצור ולעניין, תתחילו להתפתח בתחום, כי זהו התחום שבאמת יעניק לכם ערך ו"בשר" ככל שתעמיקו בו.

פיראט

תגובות

32 תגובות לפוסט “Mailing Vs. PPC”

  1. אחד שמנסה להבין on 25 באוגוסט, 2009 4:07

    איך בדיוק אפשר להשיג רשימות מיילים?
    איך אני משיג רשימה של אימיילים של X אנשים שרוצים לקנות ב Y ימים הבאים (כי עוד חודש זה כבר לא יעניין אותם והמייל לא יהיה רלוונטי) את המוצר Z ?

  2. גבריאל on 25 באוגוסט, 2009 6:51

    רגע…
    זו הייתה הסדנה?
    :)

  3. אופיר on 25 באוגוסט, 2009 7:25

    מיילינג זה לא סוג של ספאם?
    בשביל להרוויח המון, צריך לשלוח המון מיילים.

    מה היחס המרה במקרה הזה?
    איך אפשר לשלוח כ"כ הרבה מיילים מבלי להחשב לספאמר?

  4. ירון on 25 באוגוסט, 2009 9:36

    נראה לי שסוף סוף עליתי עליכם. אתם בסופו של דבר רוצים לעשות איזה קורס או משהו לעשוק את האנשים שילמדו דרכם לעשות מיילינג ליסט ועל הדרך אתם משמיצים אתכל דרכי השיווק האחרות. מי אתם שתחליטו שSEO זה לא טוב כי מה מחר גוגל ישנו את האלגוריתם? אז מה אז מתאימים את האתר וממשיכים הלאה. PPC גם לא טוב אני מכיר המון אנשים לא מהארץ שעושים מאות ומליוני דולרים מזה (וכן ראיתי במו עיני).

    אז תפסיקו להכפיש ולשגע לאנשים פה את השכל.

    מדבר בתור אחד שעושה המון כסף מ-SEO בתחום ההימורים באירופה אז אל תגידו לי שאני שם את העסף שלי על קרן הצבי, כי אני יכול כבר לצאת לפנסיה בגילי המופלג של 30.

  5. יגאל on 25 באוגוסט, 2009 9:46

    אהבתי מאוד את המשפט "כל מי שבונה את העסק שלו על בסיס עסק אחר, ולא שוק…" כי זה הבהיר לי את השוני בין שתי הגישות – הבנתי, הפנמתי.

    אבל גם אתם עושים PPC, אז איך אתם יכולים להגיד שPPC
    זה שטויות ולא שווה את ההשקעה?

    מתי מתחילה הסדנה?

  6. Pirate on 25 באוגוסט, 2009 10:21

    ירון, את האמת אני לא ממש מבין למה אתה שב וקורא אותנו ומגיב ומגדף שוב ושוב ושוב אם בסופו של דבר אתה חושב שאנחנו מבלבלים את המוח?

    תקרא שוב את מה שכתבנו, אנחנו אמרנו שSEO ו-PPC הם תחומים שבהם אתה נשען על עסק אחר. מניסיון, אנחנו טוענים שזה מסוכן ולא שווה ערך כי בסוף היום אתה נשאר בלי כלום.
    אז יש לך אתר שדרכו אתה משווק קזינו לקהל אירופאי. נחמד מאוד. מחר בבוקר יחליטו בגוגל שכל אתר שהתוכן שלו יהיה קשור בקזינו יורד מהמנוע ואין לך עסק.
    לנו יש ליסטים של מהמרים שבכל פעם שאנחנו יורים את הליסטים האלה אז מנתבים אותם לאיזה קזינו שאנחנו רוצים.
    אם אתה בתעשייה, בטח שמעת על כאלה ששוכרים אותם בשביל להשיק קזינואים…
    ולא, הסדנה שלנו לא תהיה בעלות ככה שאין פה עניין של רווח. אתה רחוק מלעלות עלינו.

    יגאל – הסדנה בעוד שבועיים. אנחנו אומרים ש- ppc שווה פחות ממיילינג כי אין לך ביד נכס אמיתי ב- ppc.

    אחד שמנסה להבין – זו בדיוק הסיבה שכתבנו את הפוסט הזה. אתה צריך להתחיל לצלול לתעשייה הזו, להכיר את האנשים, ללמוד, להבין, ואז אתה תראה איך ליסטים מתחילים להגיע אליך. אבל אם אתה רוצה להתחיל להזיז את המערכת עכשיו, תחפש את אחד מפוסטים הווידיאו שלנו שבו אנחנו מלמדים איך לקנות לסיטים מאי ביי.

    אופיר- מיילינג זה לא ספאם, אם יודעים לעשות את זה נכון.
    יחס ההמרה הוא אחוז מאחוז על ליסטים של מיליונים שהם אינם ממש מטורגטים. וכמעט שני אחוז מלאים על ליסטים של עשרות אלפים שהם סופר מטורגטים. אנחנו נלמד אתכם איך עושים את זה. זה רק לוקח לנו המון זמן לערוך את חומר הלימוד.

    פיראט

  7. יגאל on 25 באוגוסט, 2009 11:18

    פיראטים, קחו כמה זמן שתצטרכו

    ירון, אתה בחור מעצבן, לך חפש..

  8. אורי מנור on 25 באוגוסט, 2009 13:56

    PPC זה מודל פרסום. לא כל משווקי ה PPC מתבססים על גוגל. הנה רשימה חלקית מאוד של ערוצי פרסום קונטקסטואליים אחרים שמשתמשים במודל הזה:
    FaceBook Ads
    MySpace Ad Network
    7search
    adbrite
    adonnetwork
    adready
    adsonar
    adtegrity
    ask.com
    bidvertiser
    clicksor
    looksmart
    marchex
    mediatraffic
    miva
    pulse360
    search123
    searchfeed
    socialmedia
    trafficvance
    zango
    BIng
    YSM
    ויש עוד. ועוד. למעשה יש לא מעט משווקי PPC
    שכמעט ולא נוגעים בגוגל (ניקי קייקס הוא אחד הידועים שבהם). אבל זו לא הנקודה:

    גוגל היא פלטפורמה. PPC הוא מודל שיווק -ואפילו מודל מצויין אם יודעים כיצד להשתמש בו. הרעיון של לא לבנות עסק על גב של עסק אחר לא יכול להיות גורף מאחר ובכל מקרה אנחנו תלויים בעסקים אחרים – כל התעשיה הזו היא רקמה אחת – כל הכלכלה בכלל.

    כשאתם משווקים דרך מיילינג ליסט אתם תלויים בעשרות עסקים קטנים מגוגל – וסומכים על כל שיפעלו היטב ובתיאום:
    תוכנת המיילינג שלכם, ספקיות האימייל של הלקוחות שלכם, ספקי האינטרנט, תשתית התקשורת והחשמל וכו'.

    זה נכון שלא צריך להסתמך רק על גוגל – אבל זה לא מהווה שום טיעון לגבי PPC. אם וכאשר גוגל תיפול – המודל הזה (או פיתוח שלו) יאומץ במהרה ע"י יורשיה.

    זו דעתי לפחות

    אורי מנור

  9. אני on 25 באוגוסט, 2009 14:12

    איך אתם מדוורים את כל האימיילים לרשימה שברשותכם?
    אם אפשר לקבל הסבר או לפחות כיוון לחקור הלאה, זה יהיה מצוין.

  10. Pirate on 25 באוגוסט, 2009 14:50

    אורי מנור, אתה תותח.
    צודק, סליחה, לא הבהרנו את עצמנו נכונה.
    המודל, המודל הוא גאוני, על זה אין מה לדבר. השוק קובע את המחיר, הבידים נעים מעלה ומטה וככה נקבע המחיר.
    הפרסום נגיש וניתן לכל אחד.
    אנחנו התכוונו לכך, שפרסום ב- ppc לשם הכנסה או מכירת מוצר, זו טעות גדולה.
    אתה נשאר בלי ערך ביד. אתה אולי יכול להכניס כסף, מהיר, אבל אתה נשאר בלי נכסים. אם אתה עובד קשה ונשאר בלי נכסים זו טעות.
    אנחנו גם די בזים בכל הגוגל קאש הזה שסביבו מבלבלים לחדשים בשיווק את המוח.
    בקיצור, אם בכל אחת מהפלטפורומות שהזכרת אתה מצליח לבנות דרך שבה אתה אומנם מפרסם ב-ppc אבל בונה לך נכסים בדרך… אז הנה לך דרך לתרגם כסף מהיר להשקעה עתידית.

    פיראט
    נ.ב.
    אחלה של תגובה נתת, תודה.

  11. Pirate on 25 באוגוסט, 2009 14:50

    אני – עוד שבועיים בסדנה תדע הכול.
    מבטיחים.

  12. אנדריי on 25 באוגוסט, 2009 15:31

    היי מה קורה פיראטים אני מאוד מסכים שצריך ליצור נכסים.
    אמרתם שהקורס הוא בעוד שבועיים…
    כמה זמן / מפגשים יהיה הקורס?
    העם בסוף הוא יהיה בשידור ישיר או / ו תעלו גם את הווידאוים לאתר?

    ושאלה אחרונה קצת פחות קשורה : האם יש דרך להסיג ליסט ללא השקעה כספים של אלפיי שקלים או דולרים? ועם כן עם אפשר פירוט בעיניין.
    תודה והמשך הקלדה נעימה ;-)

  13. שיווק שותפים עם המיליונר בפיג'מה on 25 באוגוסט, 2009 16:31

    אני חושב שלהכפיש SEO, PPC, שיווק וידאו וכל השאר, ומהצד השני לפאר מיילינג זה ילדותי ומקביל לאותם הויכוחים המיותרים מהגן של "אבא שלי הכי חזק".

    אני מחזק את אורי מנור, גוגל בסופו של דבר מהווים 5% מהטראפיק באינטרנט. יש עוד מקומות מצויינים חוץ מגוגל.

    אני לא מסכים שעיסוק ב-PPC לא מייצר נכסים, הנכס העיקרי שנוצר הוא הידע, וזה הכי חשוב. לטעמי זהו הנכס החשוב שנוצר גם מעיסוק במיילינג ולא הרשימת משתמשים.

    ובסופו של דבר, הנכס העיקרי הוא אשר נוצר גם במיילינג גם בPPC וגם בSEO זה האתר, ואם לא שואפים לעשות את האתר ככזה, אז לא משנה באיזה שיטת טראפיק משתמשים, בסופו של דבר לא עשינו כלום.

    -יגאל.

  14. שיווק שותפים עם המיליונר בפיג'מה on 25 באוגוסט, 2009 16:36

    דבר נוסף אחרון, הכח האמיתי הוא לשלב בין כל שיטות הטראפיק, ולאחד אותם לצבא של ממש. תתפלאו, אבל עם כל היתרונות של המיילינג גם לPPC יש יתרונות על פני שאר הדברים.

  15. Pirate on 25 באוגוסט, 2009 20:45

    אנדריי, אנחנו עוד לא יודעים כמה מפגשים תהיה הסדנה. היא תהיה דרך הרשת. ניתן יהיה לראות אותה בכל זמן. היא בחינם.
    בנוגע למצוא ליסטים בלי כסף… המממ… לא נראה לי…

    פיראט

  16. אחד שמנסה להבין on 25 באוגוסט, 2009 21:36

    אפשר למצוא מיילים ללא כסף…
    הבעיה שהמיילינג ליסט הוא לא תמיד איכותי כמו מיילינג ליסט שקונים מאיביי לדוגמא – מה שמכניס אותנו לבעיית הספאם שוב.

  17. מוטי on 25 באוגוסט, 2009 22:44

    פיראטים !

    מחכה בקוצר רוח לסדנה שלכם, אני בטוח שתהיה שווה :)

  18. פיראט אינטרנטי on 25 באוגוסט, 2009 23:07

    אחד שמנסה להבין – ספאם הוא שליחת כל מייל באופן שמי שאתה שולח אליו לא אישר לך לשלוח לו.
    גם אם קנית מיילים מאי ביי, אתה צריך לדעת איך לשלוח אותם.
    מיילים שיושבים על הרשת לא שווים, כי רובם מיוצרים על ידי רובוטים ולא אנשים. ואם כבר הם יוצרו על ידי אנשים, הם ישנים, או לא רלוונטים.

  19. Pirate on 26 באוגוסט, 2009 0:16

    יגאל,
    כמי שמשווק את עצמו תחת "שיווק שותפים עם המיליונר בפיג'מה" אנחנו מעולם לא ראינו אותך משתף -באמת- את הקוראים שלך בתכנים שהם לא מעבר לרמיזות, או כל מה שניתן ללמוד מהרשת ולאוו דווקא מהבלוג שלך. קרא את זה איך שאתה רוצה.
    אני מניח שהייתי נוהג באותה צורה אם הייתי משווק על גוגל ב-ppc או בכל מנוע אחר, ואם מישהו היה יודע את מילות המפתח שלי, המודעות, ואת המוצר שאותו אני משווק היה הולך לי העסק.

    אני לא חושש להורות לאנשים ולהראות מהם התוכניות שאנו משווקים ואולי זה מפני שיש כל כך הרבה, בכל כך הרבה דרכים, ש-ppc זו נגיעה קטנה בצלחת.

    אולי פעם אחת תעלה קמפיין שלם עם לנדינג פייג', מילות מפתח, מודעות, יחסי המרה וכל המסביב?

    תן קצת מעצמך, מה יש? מה, לא נכון לקארמה שתיתן לעולם, הרי תקבל ממנו בחזרה…
    קארמה אחינו, קארמה :)

    פיראט

  20. שיווק שותפים עם המיליונר בפיג'מה on 26 באוגוסט, 2009 0:35

    אין לי כח להכנס אתכם לקרבות.

    אני שיתפתי את קמפיין היורו, ומי שהיה לו שכל שיכפל את הקמפיין לאולימפיאדת החורף או לאירועים אחרים. הצגתי את כל הקמפיין כולל המודעות והקונברז'ן רייטס.

    שני משווקים שלחו לי אימייל להודות לי באופן אישי, לאחר שעשו סכום כסף בן 5 ספרות במהלך אולימפיאדת החורף האחרונה, כאשר השתמשו בדיוק בשיטה שהצגתי.

    אם מדברים על להוסיף ערך, כל הבלוג שלכם עד כה הוא רכילות זולה, ואל תדברו איתי על "הקמפיין" ששיתפתם, על מתחילים זה יעבוד, עליי לא…

  21. Pirate on 26 באוגוסט, 2009 0:57

    אני דווקא הייתי אומר שעל אותם "מתחילים" יכולה באמת לעבוד אותה אמרת שפר: "מיליון שקל בשנה".
    1. לא עשית את אותם מיליון.
    2. זה שקלים.

    :)

    יש לך בלוג שלם שמסתובב סביב חיוך טפשי, עברית קלוקלת, אנגלית שבורה, וכמה טריקים שכשעוד העברת חותר ברובה, אנחנו שכחנו.

    מגלומן צעיר, יש לך עוד הרבה ללמוד על עולם השיווק.
    לא חשפת כלום, אתה מפחד לחשוף, ואתה כנראה גם לא תחשוף.
    הספר שאתה "כותב" או "רוצה לכתוב", חוששני כי לעולם לא יצא לאור לנוכח כמויות העריכה שהוא יצריך ולכשתסתיים אותה עבודת עריכה, מן הסתם הוא כבר יהיה לא רלוונטי.

    מחברים אליך לינקים כל כך הרבה אנשים, אנשים כמו הוא והיא מimcouple, מוטי לוי, אנחנו, גוסו, אתה מעולם לא העברת לינק חזרה. כולך בתפארת השטות שהעלו עליך כל אותם ירוקים שבתחילה חשבו כי אצלך ימצאו את הגאולה.

    תעשה לנו טובה, סיפורים על כאלה שכתבו לך שבזכותך הם עשו סכום של חמש ספרות תכתוב בפרומים של תפוז, פה, אצלנו, לספר צ'יזבאטים, זה לא ממש הולך, תראה את קילסטין אללא ירחמו…

    יגאל, עזוב אותך, כשאתה חלמת אינטרנט, אנחנו בנינו אותו… עוד לא הבנת את זה?

  22. Pirate on 26 באוגוסט, 2009 1:00

    אה ועוד דבר, עשה טובה, קח הכול בחיוך.
    בחייאת, אין פה כסף, אין פה ביזנס, אין פה כלום.
    חייך צ'אבי, כולנו על אותה רפסודה.

  23. שיווק שותפים עם המיליונר בפיג'מה on 26 באוגוסט, 2009 1:55

    אוקיי אתם צודקים, אתם תותחים, אתם המצאתם את האינטרנט ביחד עם ביל גייטס.

    מחכה בקוצר רוח "לחשיפה" שלכם באפיליקון. אופס….

  24. אופיר on 26 באוגוסט, 2009 4:05

    אוקיי, איבדתם אותי כקורא בבלוג שלכם…

    אתם אנשים קטנים וירדתם ממש נמוך.

  25. Pirate on 26 באוגוסט, 2009 12:27

    אופיר,

    לפני שאתה נופל על החרב עבור מישהו שלא היה שם לב לכך, תחשוב.

    יגאל,
    ביל גייטס לא המציא את האינטרנט, אני בטוח שאתה יודע, או לפחות מקווה שאתה יודע את זה.
    אין לנו כל עניין "להיחשף" באפיליקון, חייכת אותנו, באמת שחייכת אותנו. אתה בא אלינו מעולם המונחים שלך, זה שאומר שבעצם מה שאנחנו מחפשים הוא פרסום, או תהילה. משעשע שכמותך. תראה, בעוד הרבה שנים, לפחות חמישה עשר, כשתרוויח ותפסיד, ותרוויח ותפסיד ותרוויח שוב, תגדל קצת שיער לבן, כרס, אדישות, ילדים, אתה תבין את המקום שבו אנו יושבים. אל תבוא אלינו מעולם המונחים שלך לגבי הצלחה, יש לך עוד הרבה לחוות וזה לא נאמר מהתנשאות, יהירות, או איך שלא תקרא את זה. לגיל בעסקים יש משמעות רבה. אני מניח שההצלחה המינורית שלך גרמה לכאלה שעוד לא הצליחו בכלל לראות בך אייקון, מה שגרם לך לראות בעצמך כאחד כזה. אבל החיים עוד ילמדו אותך הרבה מאוד על הצלחה וכישלון, על מה שאנשים חושבים ומה שאנשים מעריצים. אתה מזכיר לי את עצמי בגילך. מלא בעצמי, בטוח והחלטי. טוב לא השתנתי, אבל התמתנתי… האמן או לא… :) על זה רק הפיראטית יכולה להעיד…
    בגיל שלך, שוב, האמן או לא, היה לי את המיליון דולר הראשון. זה היה לפני חמש עשרה שנה, בני גילי היו חושבים מאיפה הם מביאים את הכסף לסיגריות, אני חשבתי איך אני עושה מהמיליון עשרה. חטפתי, נפלתי, קמתי הרווחתי שוב, חטפתי, נפלתי קמתי והרווחתי שוב ושוב חטפתי עד שהחיים למדו אותי מי הבוס.

    יש בך יהירות של ילד, התנשאות של נובו-ריש, מלאות עצמית ריקה המבוססת על דעת הכלל. צא מזה. אתה סותר את עצמך במה שאתה כותב לנו, לא פעם.
    לא פעם אמרת לנו שהבלוג שלנו הוא רכילות, ומצד שני כתבת לנו בבקשה למידע והכוונה.

    אני באמת רוצה לשאול אותך שאלה, אנא תענה עליה:
    למה אתה לא מכבד את אלו שמכבדים את הבלוג שלך בלינק, עם לינק חזרה לבלוג שלהם? מאיפה אתה מעלה את היהירות הזו שאומרת: "אני לא מעביר לינקים מהבלוג שלי לאחרים, צר לי, תודה על הלינקים שלכם." כמי שטוען שמרוב פניות, הוא לא עומד בעומס… חאלס אחינו, חאלס…

    ואחי, אל תקנא בנו, באמת, זה נורא ילדותי.
    מכל מלמדי השכלתי. כל החיים אני אומר את זה, כל החיים אני לומד. אתה לא צריך לקבל את מה שאנחנו חושבים על ppc כבוז במה שאתה מעביר ועוסק. אתה לא המצאת את ה – PPC הוא לא בבעלותך. אם אתה מרוויח ממנו, תרוויח ושיהיה לך טוב. תקרא את התגובה של מנור, האיש הגיב לעניין ויפה, וקיבל תשובה בהתאם.

  26. שיווק שותפים עם המיליונר בפיג'מה on 26 באוגוסט, 2009 14:51

    אתה היית זה שרשמת "התנשאות מגיעה מרגשי נחיתות", אין שום סיבה שתרגישו נחותים ממני. אתם הרי תותחים, כבר 15 שנה בתחום, ועברתם המון. חבל שזה מה שאתם מרגישים.

    אפשר לשחק את המשחק הזה של המילה האחרונה עד אינסוף. אבל אני אדלג על זה, אם יש לכם משהו להגיד לי או רוצים לשוחח כמו אנשים בוגרים מבלי להקניט אחד את השני דבר שלא מוסיף כבוד לשנינו, אתם יודעים איפה למצוא אותי.

    אני מהפוסט הזה יצאתי,
    שיהיה לכם המשך שבוע מדהים ופורה,
    מאחל לכם המון הצלחה בקמפיינים שאתם מעלים השבוע והכי חשוב כתיבה מהנה.

    סאלוט,
    -יגאל.

  27. Pirate on 26 באוגוסט, 2009 17:05

    סאלוט יגאל, ותן איזה לינק בבלוג שלך, משהו שיעשה כבוד, אתה יודע, סקשן של "אנשים שאנחנו אוהבים" כזה מכובד, כמו שמכבדים אותך שאר כותבי הבלוגים.

  28. Pirate on 26 באוגוסט, 2009 17:05

    :)

  29. Pirate on 27 באוגוסט, 2009 11:44

    לא אבל יגאל, לא השבת לי.
    למה אתה לא נותן לינקים בחזרה?
    אפילו לחברים שלך, נניח רן ארוסי שכיבד אותך בלינק מהבלוג שלו לבלוג שלך, לא החזרת באותו מטבע של הערכה.

  30. אבא עשיר on 29 באוגוסט, 2009 21:46

    רק עכשיו שמתם לב ליהירות שלו?

    האמת שאפשר להבין,
    זה הכל תחת מסווה של אני אלמד אתכם, אראה לכם,
    וחס ושלום שאני אקח כסף על זה,
    תזהרו מכל חורשי הרעה הללו שמסתובבים שם בחוץ,
    אלא שרוצים להכניס אתכם לשיווק הרשתי,
    אלא שילמדו אתכם איך לעשות כסף באינטרנט,
    תשארו איתי וכנראה יהיה בסדר,

  31. יורם - מאמן כושר אישי on 1 בספטמבר, 2009 18:13

    חם פה

  32. חן on 6 באפריל, 2010 1:10

    אם בארזים נפלה שלהבת מה יאמרו אזובי הקיר?
    זה מה שכבוד גורם לאנשים לעשות
    מה אכפת לכם הלינק הזה חזרה אליכם?

השארת תגובה