מיילינג-ליסט נכון, יכול להכניס -הרבה מאוד כסף- ! : The Internet Pirates

מיילינג-ליסט נכון, יכול להכניס -הרבה מאוד כסף- !

טוב, אז מי מכם שקורא אותנו ברציפות יודע את דעתנו הנחרצת בנוגע לצ'אנל השיווק המועדף עלינו.

אל תתבלבלו, PPC זה לילדים, זה אחד מאפיקי השיווק שלמרות שאתה משקיע בהם המון ידע, כסף וזמן ובסוף נשאר בלי שום ערך ממשי, שום נכס. בשניה שגוגל יחליט להעיף אותך, אתה כאילו לא קיים. אתה אוויר. כל הידע שלך נמחק ולא שווה יותר.

SEO זה גם חסר ערך, כי מחר בבוקר גוגל ישנו את ההגדרות והופ, האתר שלכם שהיה במקום הראשון עבר למקום הראשון, בדף השני. גם כן, חסר ערך.

הדבר -היחיד- ששווה את הזמן שלכם אחים שלנו, הם מיילינג-ליסטס.

-אני נשבע לכם- מעט מעטי המשווקים יודו, יגלו, ישתפו או יתוודו שאלו הן הדרכים שבהם הם -באמת- עושים שימוש לייצר כסף על הרשת.

נכון, ישנם כאלו שמדברים על זה, אבל אנחנו שמנו לב שאותם אלו, כמו פרנק קרן הנוכל, לא -באמת- יספרו לכם מאיפה הם מביאים את המיילים שלהם, ואיך הם שולחים אותם.

אם כן, אנחנו נספר גם נספר.

סרטון ראשון:

סרטון שני:

מפאת זמן, לא הראינו לכם איך אנחנו שולחים, אבל אנחנו מבטיחים שזה יקרה בשבוע הקרוב.

תבינו, זה אולי נראה לכם לא מציאותי, אבל אם אתם עוסקים בנישה מאוד ספציפית ואתם רוצים לשלוח אליה מיילינג-ליסט, אתם תצליחו למצוא את הסוחר באי-ביי שימכור לכם אותה, באחריות!

עכשיו בואו נעשה חשבון:

נניח שהבאתם ליסט של 40,000 לקוחות שרכשו בושם בעבר מאיזה סוחר באי-ביי. אלו הם לקוחות סופר ממוקדים. אם לכם יש בשמים לשווק להם, והקופי של המיילינג-ליסט שלכם פוגע ונכון (מה שגם נלמד אתכם בהמשך) אז הסיכוי שלכם למכור בשליחה של 10,000 מיילים ליום, הוא מאוד גובה ואתם יכולים לגרום לכך ש-1% יפתח את המייל, כלומר מאה איש, וש-2% ירכשו, כלומר 2 אנשים. עכשיו רגע, בבשמים יש בשר לא רע בכלל מבחינת רווח, כך שאם מכרתם בושם ב: $100, אתם יכולים לקחת הביתה $40 ליחידה. כלומר $80 לשתי יחידות. אני רוצה שתבינו משהו, במיילינג-ליסט, הטריק הוא התמדה. אם תכו בלקוחות יום אחר יום אחר יום, בסופו של דבר הם ישתכנעו וירכשו. זה כמו להיות על באסטה ולצעוק: דן דן דן מי אמר אני ולא קיבל… אם יש לכם ליסט של 40,000, אתם יכולים למכור לו 60 יחידות בחודש. זה מספיק לאחלה עבודה מהבית. וזה רק לליסט אחד, ורק למוצר אחד, וזה ליסט מאוד מצומצם וקטן… תחשבו על זה.

אני רוצה שתכניסו משהו לראש, אנחנו, נלמד אתכם, איך עושים כסף על הרשת. אבל לא סתם בלבלת, ולא סתם תראו איזה גדול אני ואיזה זין יש לי ואיך אני מרוויח, אלא אנחנו נראה לכם איך מרוויחים על אמת. איך לוקחים הביתה כסף. איך אומרים שלום לבוס. אמרנו לכם, אנחנו נראה לכם את "קיי וורדז" שלנו, את "המודעות" ואת "המוצר" שאותו אנחנו משווקים. נמאס לנו לראות את כל הבלבלת הזו של תראו, אבל אל תגעו, תריחו, אבל אל תטעמו. אם ב:PPC אף אחד לא מגלה את המודעות שלו, או המוצר שהוא משווק, או הקיי וורדס שבהן הוא עושה שימוש, כי הוא יודע ששניה אחרי שהוא יראה את זה, תאבד לו הפרנסה, זה ורק זה, אמור להדליק לכם נורה ולהסביר לכם שזה קקן של תחום… אפיליאייט אמיתי, רציני, לאורך שנים עושים על מיילינג-ליסטס.

צ'או אמיגוס, אוהבים אתכם,

פיראט ופיראטית.

תגובות

25 תגובות לפוסט “מיילינג-ליסט נכון, יכול להכניס -הרבה מאוד כסף- !”

  1. אילן ג'ורוב on 16 ביולי, 2009 1:14

    פיראיטים, חייב לציין שזה אחלה אחלה פוסט עם המון ערך, אז קודם כל תודה!

    שאלה הראשונה היא, זה לא נחשב לספאם?, אם כן איך אתם מתמודדי עם הסוגיה הזו "קוף זה לא רק בגן חיות" ופה נגמר העניין?

    ובאיזו תוכמה אתם משתמשים לצילום מסך?

  2. ערן on 16 ביולי, 2009 1:31

    היי פיראטים!
    אני קורא אתכם המון זמן וזאת פעם ראשונה שאני מגיב. אני חושב שזה פוסט מדהים שגורם לכל שאר הבלוגרים להחוויר עם זה שהם כותבים מילים ריקים מתוכן רק בשביל לכתוב וכמו שאמרתם שיעריכו את גודל הזין שלהם.
    הפוסט הזה עשה לי הרבה להבין ולהרגיש שגם אני יכול להרוויח את חלקי מהרשת של האינטרנט.
    תודה רבה באמת!!!

    ערן.

  3. יגאל פינס on 16 ביולי, 2009 2:01

    אחלה פוסט, אחלה מבטא :)

    שאלה, בשביל לשלוח ליסט ל-40,000 אנשים, צריך תונה של שרתים ולשלוח קצת מכל איי פי, נכון?

    תודה.

  4. גל on 16 ביולי, 2009 2:41

    מעורר השראה כמה ידע העברתם לי עכשיו באמצע הלילה!
    המון תודה.

  5. מוטי on 16 ביולי, 2009 8:11

    פיראטים שיחקתם אותה,
    פוסט ממש טוב.

    נ"ב תתקינו בבלוג את הפלאגין Wordpress Thread Comment.

  6. יגאל on 16 ביולי, 2009 10:12

    היי פיראטים יקרים

    זה באמת אחלה פוסט, אבל ממה שאני יודע זה לא חוקי?
    הרי בארה"ב יש את החוק ה-double optin שאומר שלא רק שאתה צריך הרשמה של בן אדם לרשימת הדיוור שלך כדי לשלוח לו אימיילים אלא הוא גם צריך באימייל הראשון לאשר שהוא מסכים לקבל ממך אימיילים, ועד כמה שאני מבין, צורה כזאת של משלוח אימיילים היא מאוד מאוד לא חוקית, אשמח אם תסביר לי את העניין הזה

    תודה על ההשקעה והשיתוף,
    יגאל

  7. צבי שחר on 16 ביולי, 2009 10:50

    מכירת כתובת אימייל לגוף שלישי,
    למיטב הבנתי הנושא מאוד לא חוקי בחלק ממדינות ארה"ב / העולם שכן אינך מנהל רשימת דיוור אשר אדם יכול להסיר עצמו ממנה באופן מוחלט, לצורך העניין אם מישהו מסיר עצמו מהרשימה שקנית הוא צריך לעבור דרך כל האנשים שקנו את אותה הרשימה למרות שבפועל הוא נרשם לעידכונים רק במוקד אחד (בחנות שממנה קנה).

    לגבי ארה"ב (canspam) אין חובה לבצע double opt-in, אבל אני ממליץ לשמור לפחות את זמן ההרשמה ואת כתובת האיפי של הנרשם באותו הזמן – כך אם יתלונן אפשר יהיה להציג את העובדה דרך חברת הספק אינטרנט שאדם זה נרשם בעצמו וכתובתו לא הועברה לגופים שלישיים ללא ידיעתו.

    ובאנגלית:
    It's not illegal to use email lists to send unsolicited commercial email, provided that you carefully follow the federal CAN-SPAM rules (http://www.ftc.gov/bcp/conline/pubs/buspubs/canspam.shtm) as well as the applicable state laws (http://www.spamlaws.com/state/index.shtml). Certain states carry some significant penalties, so be careful.

  8. freedomgosu on 16 ביולי, 2009 11:34

    אחלה פוסט, עבודת קודש מה שאתם עושים כשאתם מגלים שיטות שבהם אתם משתמשים, מצטרף לשאלות של כולם לגבי שליחת האימיילים וניהול הרשימה לגבי אנשים שלא רוצים להיות בה וכו' (וכמה עולה משלוח לכל אחד כדי לראות אם אחרי הכל ה80 דולר ביום האלה מוצדקים)

  9. דודו on 16 ביולי, 2009 13:40

    מעניין ביותר.
    מה המחיר המקובל לרשימה כזו של 40,000 שמות?

  10. Pirate on 16 ביולי, 2009 19:07

    היי חברים,

    יותר מאוחר הלילה נפרסם פוסט שבו נשיב לשאלותיכם.

    פיראט

  11. אבא עשיר on 17 ביולי, 2009 12:53
  12. Pirate on 17 ביולי, 2009 13:56

    לא לא, ממש לא. ממש לא צריכים קוף בשביל לשלוח מיילים, אבא עשיר.

  13. אורי מנור on 17 ביולי, 2009 18:55

    PPC +SEO
    אחראים לרוב התנועה של גולשים באינטרנט. אם זה לילדים
    אז עדיף שכולנו נהיה ילדים. מדובר במאות מיליונים של גולשים בעלי יכולת קנייה (ומיליארדים באופן כללי). בנוסף – זה מקור ההכנסות הכמעט יחיד של "גוגל", של "יאהו" ואחוז נכבד מהכנסות "מייקרוסופט"

    ועם עובדות קצת קשה להתווכח.

    יש עוד סיבה שבעיתה חשוב להבין בתחומים הללו – נכון שהם משתנים ושחוטפים "סלאפ" מדי פעם – אבל מי שלא נמצא שם – גם לא יוכל להסתגל לשינויים ולהמשיך להרוויח – וימצא את עצמו בסוף מנסה להספים כל מיני רשימות סוג ז' שקנה מסוחר שקר כלשהו באיביי…

    נכון…
    Email Marketing זה סבבה כערוץ נוסף – במיוחד אם עושים את זה נכון…אבל אותו דבר נטכל לומר גם על גרילה מרקטינג וסושיאל מרקטינג…

  14. Pirate on 18 ביולי, 2009 0:53

    אורי מנור,

    אני מניח שכמישהו שיש לו אינטרס לשווק את התחום שלו, אתה לבטח לא תסכים איתי אבל…
    1. אני לא המלצתי לרכוש רשימה מסוחר שקר כלשהו באי ביי.
    אני אמרתי תלכו לגדולים.
    2. אני ממש לא מאמין ב-PPC למרות שאנחנו עושים ממנו הרבה כסף. PPC הוא כמו לרכוש דירה בלבנון, כל רגע עלולה לפרוף מלחמה והכול הולך לפח.
    3. להגיד על email marketing שזה סבבה כמו social networking, זה להגיד: אני לא מבין כלום בתחום, אני מבין בתחומים אחרים, לכן אני אזיין את השכל שאני מבין משהו בכך שאגיד על הנושא: סבבה. אל תבלבל לאנשים פה את המוח חביבי, אי-מייל מרקטינג זה התחום הכי חזק, שהיה, עודנו, ויהיה לנצח כתחום השיווק האולטימטיבי. אם פה היה דיירקט מיילינג, ואחר כך זה התפתח לאי-מייל מרקטינג, אז ביום שגוגל תבלע על ידי הענקית הבאה שתצוץ, ה-PPC ויכולות לשווק על המנוע יתגמדו, והשיווק ייעשה בצורה זהה לדיירקט מיילינג, אלא פשוט על פלטרפומות אחרות.

    אה כן, ועוד דבר,
    "גרילה מרקטינג" הוא מושג שאנחנו עשינו בו שימוש כבר בתחילת שנות התשעים. להשוות אותו לצ'אנל שיווקי, זה כמו להשוות מגמה לפלטפורמה, אלו הם שני משתנים שונים שיושבים על שני קווים אנכים שלעולם לא יפגשו.
    פלטפורמת שיווק, היא רשות הדואר ויכולת שילוח המכתבים שלה בדיירקט מיילינג.
    מגמה היא סגנון פרסום חדש שמטרתו לתפוס את תשומת לב הלקוח שאדיש לפרסום.
    אלו הם שני דברים שונים.

    תעשה לי טובה אורי מנור, אל תבלבל לנו את המוח.

    שלום.

  15. אורי מנור on 19 ביולי, 2009 1:20

    פיראט יקר.
    אתה ממש חמוד. הבעיה היא שאתה לא מגבה
    את הטיעונים שלך בעובדות. אני דווקא כן:
    http://www.marketingpilgrim.com/2008/06/b2c-lead-report-good-news-for-seos-and-email-marketers.html

    מצורף לינק ממחקר שנעשה ב-2008. תוכל לראות שאימייל מרקטינג הוא אמנם תחום חזק – אבל משני בעצמתו ל SEO
    וכמעט זהה בהיקפו ל PPC.

    אתה יכול לומר מה שתרצה בבלוג שלך. אבל הקוראים שלך לא טיפשים. ואסרטיביות שאינה מגובה בעובדות היא אסרטיביות בשקל תשעים.

    שיהיה לך המון בהצלחה בכל מקרה. (ואגב – אין לי אינטרס לשווק את התחום – אני משווק מוצרים אמיתיים).

    אורי מנור

  16. Pirate on 19 ביולי, 2009 13:09

    אורי מנור,

    1. אם אתה קורא ללינק שהצגת פה "עובדה" אז כל שיש לנו הוא לחייך.
    אם eMail Marketing ממוקם במקום השני, -לפני- PPC על מה אנחנו בדיוק מתווכחים?
    מעבר לכך, SEO הינה דרך לדרג את עצמך על גבי גוגל. בוא נודה בזה, יאהו msn גו קליק או כל מנוע אחר אינם עומדים בקנה אחד עם גוגל ששבעים אחוז מהחיפושים ברשת נעשים דרכו.
    בקיצור, מחר בבוקר, אם גוגל סוגר את הדלתות, לך אין עבודה. או שיש, אבל היא תצריך ממך לבנות את עצמך מחדש באפיקים יותר סטבילים.
    ממה שהראית "בעובדה" הזו שלך, שאם זו עובדה או לא גם זהו עניין לוויכוח, יוצא שאי מייל מרקטינג נחשב התחום הכי ממוסד והכי יציב בתחום השיווק. אם תסתכל אחורה בזמן תראה שדיירקט מיילינג היה שם מאז ומעולם.

    על כל זאת, האסרטיביות נובעת מעובדות, ואם היית מקדיש זמן לקרוא את מה שאנחנו כותבים פה, היית מבין שאנחנו בעולם השיווק ברשת עוד מהימים שאנשים לא ממש ידעו שהיא קיימת.

    עוד דבר אחד ואחרון.
    ב-PPC כל דולר שאני משקיע, נעלם שניה אחרי שאני מקבל קליק על המודעה שלי.
    ב-EMAIL MARKETING כל דולר שאני משקיע במיילינג ליסט, עובר מסננת ומשאיר אצלי ביד נכס אמיתי לאורך שנים.

    אני אניח לקוראים הלא טיפשים שלנו לעשות את המתמטיקה ולהחליט איפה שווה להשקיע.

  17. אורי מנור on 20 ביולי, 2009 12:40

    מסכים איתך לגבי העובדה שצריך לפתח אלטנרנטיבות ואפיקים סטביליים. ולמרות זאת – אני חושב שאלגוריתם החיפוש (והחיפוש הסמנטי) של גוגל לא יפול או ייעלם -אלא ישתנה ודווקא ישתפר, יתפתח ויופץ לכל עבר בדרכים שאי אפשר לחזות….

    ואני מקווה עבור כולנו שאני לא טועה:)

    יש לכם בלוג מצויין ודווקא בגלל זה חשוב לדעתי להמשיך ולגבות דיעות בנתונים ועובדות* (וברור שאתם אנשים של עובדות – אחרת לא הייתם בתחום הזה)…

    *וכן, עובדות בתחום הזה תמיד תהיינה בעירבון מוגבל…אתה מכיר מחקר שהוא בלתי ניתן לסתירה?

  18. גל on 20 ביולי, 2009 15:06

    אני קראתי את מה שכתב הפיראט בוויכוח שלו מול אורי ואני מסכים עם הפיראט. אורי אני חושב שיש לך עוד מה ללמוד בתחום כמו לכולנו ואולי אפילו מהפיראט

  19. אורי מנור on 20 ביולי, 2009 15:50

    אין ספק גל. א. זו זכותך ו-ב.לכולנו כאן יש מה ללמוד מכל אחד. למרות שנכנסתי לתחום לפני כבר כמעט חמש שנים אני לומד דברים חדשים מדי שבוע – ולפעמים אפילו מנוביז זבי חוטם ודלי תקציב – משום שלהם יש את הראש הכי פתוח ….:)

    המשך הצלחה לכולנו!

  20. אנדריי on 30 ביולי, 2009 13:03

    צוהורים טובים
    שאלה מאוד מעניינת מאיפה אפשר לקנות מסכות דמות לאלה
    כי כול מה שמצאתי זה מסכות להולווינג
    אשמח לתגובה
    תודה והמשך יום נעים

  21. פיראט אינטרנטי on 31 ביולי, 2009 1:44

    את שלנו הבאנו מחנות במנהטן.

  22. אנדריי on 31 ביולי, 2009 6:42

    ויש להם איזשהו אתר ?

  23. Lion on 13 באוגוסט, 2009 15:43

    אז זה אתם עם המיילים של הויאגרה..
    עכשיו ברצינות איפה אפשר למצוא שרת שמאפשר שליחת מייל בכמויות גדולות? (If you can't beat them, join them)

    אגב בוידאו הזכרת לי לרגע את הסולן שלRed bend http://www.youtube.com/watch?v=TfF_GeBbO3A

  24. פיראט on 13 באוגוסט, 2009 21:04

    לא, אנחנו לא מהמיילים של הוויאגרה.
    אתה יכול למצוא מלא שרתים כאלה. זה נקרא שירות dedicated server
    כל הוסטינג שני מוכר את זה, רק תזכור, תירשם עם כרטיס אשראי בלי אבא, ותדע להחליף את השרתים אחת לחודש, אחרת תיחסם.

    אני ממש לא מזכיר אותו.

  25. Lion on 17 באוגוסט, 2009 17:51

    סבבה תודה, אני אוהב את מה שאתם עושים.

השארת תגובה